کد خبر: ۱۴۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
شهردار فیض‌آباد مه‌ولات گفت: موضوع بازگشایی مجدد "دوشنبه بازار" در جلسه ستاد کرونای شهرستان مطرح شد و مقرر شد این موضوع جهت بررسی بیشتر در جلسه روز شنبه طرح تنظیم بازار مطرح و تصمیم‌گیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، "بازگشایی دوشنبه بازار در فیض‌‌آباد مه‌ولات" از جمله سوژه‌هایی بود که در سامانه "فارس من" منتشر شده و مخاطبان خواهان پیگیری این موضوع شدند.

در مرحله اول پیگیری و در تاریخ ۲۲ خرداد‌ماه سال جاری موضوع را از شهردار فیض‌آباد پیگیری کردیم.

شهردار فیض‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و به دلیل اینکه امکان کنترل بهداشتی به صورت صدرصد در دوشنبه بازار میسر نیست، بازار هفتگی دوشنبه‌بازار فیض‌آباد مه‌ولات تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

حالا و پس از حدود ۶ ماه و باتوجه به درخواست شهروندان این موضوع را مجدداً از شهردار فیض‌آباد پیگیری کردیم.

جواد جعفری در این خصوص تصریح کرد: موضوع بازگشایی دوشنبه بازار در ستاد کرونا شهرستان مطرح شد و مقرر شد این موضوع جهت بررسی بیشتر در جلسه طرح تنظیم بازار مطرح شود و در خصوص بازگشایی مجدد " دوشنبه بازار" تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: به عنوان شهردار فیض‌آباد در صورتی که بازگشایی این بازار به فعالیت بازار شهر ضربه نزند، با بازگشایی مجدد آن موافق هستم و باید در این بازار اصلاحاتی انجام شود.

شهردار فیض‌آباد مه‌ولات خاطرنشان کرد: شهرداری فیض‌آباد به دنبال این است که در کنار این بازار، یک بازار روز میوه هم راه‌اندازی کند تا به همشهریان عزیز خدمت‌‌رسانی کند.

شنبه تکلیف دوشنبه بازار فیض‌آباد مه‌ولات مه‌ولات مشخص می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه پنج‌شنبه بازار و جمعه بازار در شهر مشهد با وضعیت نارنجی فعال است، موضوع بازگشایی مجدد دوشنبه بازار مه‌ولات که در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، یکی از مطالبات مردم شهرستان است.

سرهنگ مهدی اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: شنبه به میزبانی سپاه ناحیه مه‌ولات جلسه تنظیم بازار شهرستان را برگزار می‌کنیم و در خصوص فعالیت مجدد این بازار تصمیم‌گیری نهایی انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/70066

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار